Po pięciu kolejnych miesiącach od stycznia tego roku ceny paneli telewizyjnych pozostały stabilne w czerwcu.Firma badawcza Jibang Technology ogłosiła dziś, że oczekuje się, że panele telewizyjne o wartości 32 cali, 50 cali i 55 cali spadnie o 1 USD w lipcu.
Fan Boyu, zastępca dyrektora generalnego badań w Jibang Technology, stwierdził, że po wejściu do lipca ogólne zapotrzebowanie na panele telewizyjne spowolniło.Pomimo słabych wyników promocji 618, większość klientów marki spowolniła tempo zamówień, mając nadzieję na więcej miejsca na negocjacje w sprawie cen zamówień, aby ułatwić nadchodzący szczyt sezonu promocji w drugiej połowie roku.
Fan Boyu zwrócił uwagę, że chociaż branża wdrożyła regulację zdolności, zmniejszenie produkcji nie jest znaczące, biorąc pod uwagę ogólną rentowność paneli telewizyjnych.Są bardziej skłonni do dostarczania specjalnych projektów niektórym klientom marki, aby zapewnić stabilny wolumen i ceny wysyłki.
W ramach konkurencji między podażem a popytem stwierdził, że obniżona presja na ceny paneli telewizji stopniowo pojawiła się.W oparciu o ceny panelu w lipcu oczekuje się obecnie, że 43 cale pozostanie stabilne z powodu ogólnej ścisłej podaży i popytu, podczas gdy 65 cali i 75 cali będą zdominowane przez chińskich producentów paneli z linią 10,5 generacji i nadal będą utrzymywać ceny;Reszta, w tym 32 cale, 50 cali i 55 cali, spadnie o 1 USD.
Przeanalizował, że pod koniec drugiego kwartału wzrost paneli wyświetlaczy LCD znacznie się zbiegł.W lipcu, ze względu na wpływ spadku cen paneli telewizji, wzrost padania wyświetlania wyświetlania LCD znacznie zniknął.Wczesna reakcja strony popytu na presję wzrostu cen panelu w drugim kwartale stopniowo powracała do normalnych poziomów.Dlatego oczekuje się, że ceny wyświetlania wyświetlania LCD w lipcu, niezależnie od tego, czy w tym moduły podświetlenia, czy nie, stają się płasko.
Powiedział, że w drugim kwartale, ze względu na fabryki panelu ciągle przyciągające klientów przez rabaty pod stołem, ogólny wolumen wysyłki panelu w drugim kwartale był wyższy niż oczekiwano, ale spowodował również znaczne wahania w skali przesyłek panelu laptopów wTrzeci kwadrans;Chociaż klienci marki nie zmienili jeszcze znacząco pędu zakupowego w trzecim kwartale, fabryki paneli nie są w stanie bardziej aktywnie podnieść cen, aby uniknąć utraty klientów, biorąc pod uwagę, że popyt terminalny nie poprawił się znacząco.
W tej sytuacji Jibang spodziewa się, że ceny paneli laptopów w lipcu pozostaną całkowicie niezmienione, co oznacza również, że zarówno po stronie podaży, jak i popytu starają się utrzymać równowagę na stole, ale wśród producentów paneli jest jeszcze większa konkurencja, o którą należy konkurowa毹danie klienta.